tiistai 12. marraskuuta 2013

Volyyminappi äitiin

Keep Calm and QUIET  Poster


Äiti sai kurkunpääntulehduksen ja puhekiellon. Vapaapäivä täydessä hiljaisuudessa on ajatuksena houkutteleva. Retriitit ovat nykyisin muodikkaita, tauko hektisestä menosta ja aikaa ajatella ajatuksia. Minä lähinnä odotin aikaa päästä tv-sarjoissa ajan tasalle ja mahdollisuutta nukkua päiväunet. Hiiteen siis henkinen kasvu!

Kuitenkin, lasten kotiuduttua hiljaisuus ja puhekielto olivat mennyttä. Jos jotain hyvää puhekiellossa, tai minun tapauksessa huutokiellossa, on, niin se pakottaa ainakin tällaisen nollasta saatanaan kiihtyvän ihmisen astumaan kiihkossaan askelen taaksepäin ja vetämään syvään henkeä. Ja miettimään äänenkäyttöään.

6 kommenttia:

  1. Auts! Hiljaisuus on niin haastavaa: ja mä olen sentään kokeillut sitä vain AEL. Nykyään en voi kuvitellakaan miten se onnistuisi.

    Ja lol @ nollasta saatanaan. Se jää käyttöön :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti en voi kerätä kunniaa "nollasta saatanaan"-lausahduksesta, vaan sen on lanseerannut Anu. :) Mutta hieno se on.

      Poista
  2. Auts. Ompulla on säännöllisesti kurkunpäätulehduksia ja se ei valitettavasti vaienna lasta ollenkaan.
    Tsemppiä hiljaisuuteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli eilen suuria vaikeuksia olla hiljaa. Päivälläkin teki mieli vähintään puhua kissoille! :D Ei musta varmaan olisi mihinkään oikeaan retriittiin tällaisena hölösuuna, tulisin hulluksi alle vuorokaudessa!

      Poista
  3. Mä tarvisin jonkun kurkunpääntulehduksen. Ehkä se pakottaisi laskemaan omat volumet. Pikaista paranemista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä turvauduin tänään kitapurjeiden sijaan uhkailuun. Ei sekään kovin hyvin mennyt... :/

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Creative Commons -lisenssi
Tämän teos teoksen käyttöoikeutta koskee Creative Commons Nimeä-Ei muutoksia-Epäkaupallinen 3.0 Muokkaamaton -lisenssi.